دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
تعداد مقالات: 8
مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازماندهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
دوره 3، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، صفحه 1-10
چکیده
هدف پژوهش حاضر مقایسه الگوی ترسیمی و توانایی سازماندهی و حافظه دیداری – فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی است. این پژوهش از نوع علّی مقایسهای بود، برای انتخاب نمونه، از ... بیشتررابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی در دانشآموزان دختر و پسر
دوره 3، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، صفحه 11-22
چکیده
در دیدگاه شناختی طرحوارههای ناسازگار اولیه از بنیادیترین مولفههای شناختی محسوب شده، حتی گاهی اوقات پیش از آنکه کودک زبان را بیاموزد، شکل میگیرد (طرحوارههای پیش کلامی) و اغلب نفوذ خود را ... بیشتراثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل،
دوره 3، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، صفحه 23-32
چکیده
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، فرونشانی افکار و احساس گناه دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران بود. این پژوهش آزمایشی با طرح پیشآزمون – پسآزمون ... بیشترتأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامهریزیشده بر قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان
دوره 3، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، صفحه 33-48
چکیده
هدف از این پژوهش، تعیین میزان تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامهریزی شده کرومبولتز بر ادراک قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان بود. جامعه آماری پژوهش شامل دانشجویان ... بیشتربررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجیگرایانه سبکهای تفکر
دوره 3، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، صفحه 49-68
چکیده
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی با توجه به نقش واسطهای سبکهای تفکر نوع اول، در میان دانشآموزان تیز هوش و عادی به روش مدلیابی معادلات ساختاری بود. جامعه مورد مطالعه ... بیشترمقایسه شیوههای مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی
دوره 3، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، صفحه 69-80
چکیده
هدف پژوهش حاضر، مقایسه شیوههای مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی است. روش این پژوهش علّی- مقایسهای بود. به منظور انجام پژوهش 90 نفر از مادران کودکان عقب مانده ذهنی، ... بیشتراثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه
دوره 3، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، صفحه 81-98