دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
1. ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان
دوره 2، شماره 1 ، بهار و تابستان 1391، صفحه 1-8
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگیهای روان سنجی (پایایی و روایی) پرسشنامة خشم نواکو انجام شده است. در این پژوهش 100 نفر از دانشجویان دانشگاه اصفهان به روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه خشم ... بیشتر2. رابطه بین برونگرایی- درونگرایی و سوگیری توجه به چهرههای هیجانی در نوجوانان
دوره 2، شماره 1 ، بهار و تابستان 1391، صفحه 9-26
چکیده
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین بعد شخصیتی برونگرایی- درونگرایی نوجوانان و پردازش اطلاعات چهرههای هیجانی شاد و خشمگین طرحوارهای پرداخته است. 51 نفر دانشآموز دختر و پسر 11 تا 15 ساله شامل 24 نفر برونگرا ... بیشتر3. تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانشآموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان
دوره 2، شماره 1 ، بهار و تابستان 1391، صفحه 27-42
چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین مؤلفههای مزاج و تعامل آنها با ادراک پذیرش و طرد پدر با رفتارهای پرخاشگرانه نوجوانان شنوا و ناشنوا بود. روش تحقیق حاضر از نوع رابطهای (علّی پس از وقوع) است. در همین ... بیشتر4. اثربخشی معنا درمانی گروهی بر احساس تنهایی مردان بازنشسته
دوره 2، شماره 1 ، بهار و تابستان 1391، صفحه 43-54
چکیده
در این پژوهش اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی بر میزان احساس تنهایی مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان ممسنی، بررسی شد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه بازنشستگان عضو کانون بازنشستگان شهرستان ... بیشتر5. رابطه بین جهتگیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان
دوره 2، شماره 1 ، بهار و تابستان 1391، صفحه 55-64
چکیده
این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین جهتگیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در بین دانشجویان انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بود. 400 نفر (200 نفر زن، 200 ... بیشتر6. تأثیر حروفچینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر
دوره 2، شماره 1 ، بهار و تابستان 1391، صفحه 65-76
چکیده
این مطالعه با هدف تعیین تأثیر برخی از شاخصهای حروفچینی، مانند فاصله بین خطوط، اندازه فونت، و شکل فونت بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن انجام شد. در این مطالعه 70 نفر از دانشجویان به ... بیشتر7. هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان
دوره 2، شماره 1 ، بهار و تابستان 1391، صفحه 77-94