دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
1. شناسنامه علمی نشریه پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری: دوره هشتم، شماره اول، پیاپی 14، بهار و تابستان 1397
دوره 8، شماره 1 ، بهار و تابستان 1397، صفحه 0-0
چکیده
بیشتر2. مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم
دوره 8، شماره 1 ، بهار و تابستان 1397، صفحه 1-14
چکیده
این پژوهش به منظور مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیشبینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم از طریق مشکلات رفتاری، شدت اوتیسم و تعاملات اجتماعی کودکان ... بیشتر3. اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به PTSD
دوره 8، شماره 1 ، بهار و تابستان 1397، صفحه 15-24
چکیده
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر درمان فراشناختی بر حافظة کاذب افراد مبتلا به اختلال استرس پس از یک سانحه بود. این پژوهش از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون - پسآزمون انجام شد. جامعة آماری آن همة جانبازان ... بیشتر4. تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصتیابی حرفهای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیمگیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی
دوره 8، شماره 1 ، بهار و تابستان 1397، صفحه 25-44
چکیده
هدف پژوهش تحلیل ساختاری تأثیر تعدیلی آمادگی فرصتیابی حرفهای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیمگیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری مسیرشغلی بود. جامعه آماری شامل دانشجویان ... بیشتر5. نقش واسطه ای سبک دلبستگی ناایمن -دوسوگرا در اثر طرد ادراک شده از سوی مادر بر طرحواره های رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان
دوره 8، شماره 1 ، بهار و تابستان 1397، صفحه 45-58
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش واسطهای سبکهای دلبستگی ناایمن در اثر طرد مادرانه ادراکشده بر طرحوارههای رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان انجام شد. جامعه این پژوهش، همة زنان ساکن شهر اصفهان بودند. ... بیشتر6. اثربخشی آموزش روابط والد- فرزند بر میزان مشکلات هیجانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی
دوره 8، شماره 1 ، بهار و تابستان 1397، صفحه 59-76
چکیده
هدف از اجرای این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش روابط والد – فرزند بر میزان مشکلات هیجانی شامل اضطراب جدایی، اضطراب منتشر، ترس مرضی، افسردگی و ترس اجتماعی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی بود. بر این اساس، ... بیشتر7. نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیکهای حل تعارض نوجوان و والدین
دوره 8، شماره 1 ، بهار و تابستان 1397، صفحه 77-94