آ
-
آمادگی فرصتیابی حرفهای
تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصتیابی حرفهای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیمگیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]
-
آموزش روابط والد- کودک
اثربخشی آموزش روابط والد- فرزند بر میزان مشکلات هیجانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 59-76]
ا
-
اختلال استرس پس از سانحه
اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]
-
اشتیاق شغلی
تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصتیابی حرفهای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیمگیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]
-
اضطراب اجتماعی
تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانشآموزان دختر دورۀ متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
اضطراب اجتماعی
اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانشگری، درک کنترلپذیری و جایگزینهای شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]
-
اضطراب فراگیر
تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانشآموزان دختر دورۀ متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
اضطراب فراگیر
اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانشگری، درک کنترلپذیری و جایگزینهای شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]
-
اطمینان تصمیم گیری مسیرشغلی
تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصتیابی حرفهای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیمگیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]
-
افکار خودآیند منفی
نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیکهای حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]
-
الگوهای رفتار کاری سالم
الگوهای رفتار کاری و تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
-
الگوهای رفتار کاری ناسالم
الگوهای رفتار کاری و تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
-
انعطافپذیری شناختی
تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانشآموزان دختر دورۀ متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
انعطافپذیری شناختی
اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانشگری، درک کنترلپذیری و جایگزینهای شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]
-
اوتیسم
مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
ت
-
تاکتیکحل تعارض
نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیکهای حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]
-
تعارض کار – خانواده
الگوهای رفتار کاری و تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]
-
تکانشگری
تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانشآموزان دختر دورۀ متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
تکانشگری
اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانشگری، درک کنترلپذیری و جایگزینهای شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]
ج
-
جانباز
اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]
ح
-
حافظة کاذب
اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]
خ
-
خودکارآمدی تصمیم گیری مسیرشغلی
تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصتیابی حرفهای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیمگیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]
د
-
دانش آموزان پسر دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش روابط والد- فرزند بر میزان مشکلات هیجانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 59-76]
-
درمان فراشناختی
اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]
-
دشواری در تنظیم هیجان
نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیکهای حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]
ذ
-
ذهنآگاهی
تأثیر برنامۀ مداخلۀ مبتنیبر ذهنآگاهی بر میزان رفتارهای کلیشهای کودکان مبتلا به اختلال طیف درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 67-84]
ر
-
رضایت از زندگی
روابط ساختاری ویژگیهای شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدفهای زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]
-
رفتارهای کلیشهای
تأثیر برنامۀ مداخلۀ مبتنیبر ذهنآگاهی بر میزان رفتارهای کلیشهای کودکان مبتلا به اختلال طیف درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 67-84]
-
روابط نوجوان-والدین
نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیکهای حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]
س
-
سبک دلبستگی
نقش واسطه ای سبک دلبستگی ناایمن -دوسوگرا در اثر طرد ادراک شده از سوی مادر بر طرحواره های رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]
ط
-
طرحواره ناسازگار اولیه
نقش واسطه ای سبک دلبستگی ناایمن -دوسوگرا در اثر طرد ادراک شده از سوی مادر بر طرحواره های رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]
-
طرد مادرانهی ادراکشده
نقش واسطه ای سبک دلبستگی ناایمن -دوسوگرا در اثر طرد ادراک شده از سوی مادر بر طرحواره های رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]
ع
-
عاطفۀ مثبت و منفی
روابط ساختاری ویژگیهای شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدفهای زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]
ک
-
کودکان مبتلا به اختلال طیف درخودمانده با عملکرد بالا
تأثیر برنامۀ مداخلۀ مبتنیبر ذهنآگاهی بر میزان رفتارهای کلیشهای کودکان مبتلا به اختلال طیف درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 67-84]
م
-
مادران
مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
مشکلات رفتاری
مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
مشکلات هیجانی
اثربخشی آموزش روابط والد- فرزند بر میزان مشکلات هیجانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 59-76]
ن
-
نوجوانی
نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیکهای حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]
-
نوجوانی
تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانشآموزان دختر دورۀ متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]
-
نوجوانی
اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانشگری، درک کنترلپذیری و جایگزینهای شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
روابط ساختاری ویژگیهای شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدفهای زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]
ه
-
هیجان ابراز شده
مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
هدفهای زندگی
روابط ساختاری ویژگیهای شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدفهای زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]