آ

  • آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]

  • آموزش روابط والد- کودک اثربخشی آموزش روابط والد- فرزند بر میزان مشکلات هیجانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 59-76]

ا

  • اختلال استرس پس از سانحه اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به ‏PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]

  • اشتیاق شغلی تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]

  • اضطراب اجتماعی تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطه‌ [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • اضطراب اجتماعی اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانش‌گری، درک کنترل‌‌پذیری و جایگزین‌های شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]

  • اضطراب فراگیر تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطه‌ [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • اضطراب فراگیر اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانش‌گری، درک کنترل‌‌پذیری و جایگزین‌های شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]

  • اطمینان تصمیم گیری مسیرشغلی تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]

  • افکار خودآیند منفی نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیک‌های حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]

  • الگوهای رفتار کاری سالم الگوهای رفتار کاری و تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]

  • الگوهای رفتار کاری ناسالم الگوهای رفتار کاری و تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]

  • انعطاف‌پذیری شناختی تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطه‌ [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • انعطاف‌پذیری شناختی اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانش‌گری، درک کنترل‌‌پذیری و جایگزین‌های شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]

  • اوتیسم مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش ‏بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

ت

  • تاکتیک‌حل تعارض نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیک‌های حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]

  • تعارض کار – خانواده الگوهای رفتار کاری و تعارض کار-خانواده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-16]

  • تکانش‌گری تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطه‌ [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • تکانش‌گری اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانش‌گری، درک کنترل‌‌پذیری و جایگزین‌های شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]

ج

  • جانباز اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به ‏PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]

ح

  • حافظة کاذب اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به ‏PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]

خ

  • خودکارآمدی تصمیم گیری مسیرشغلی تتأثیر تعدیلی آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای بر روابط بین اشتیاق شغلی و اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با نقش میانجی خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی در دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 25-44]

د

  • دانش آموزان پسر دوره ابتدایی اثربخشی آموزش روابط والد- فرزند بر میزان مشکلات هیجانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 59-76]

  • درمان فراشناختی اثربخشی درمان فراشناختی بر حافظة کاذب جانبازان مبتلا به اختلال به ‏PTSD [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 15-24]

  • دشواری در تنظیم هیجان نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیک‌های حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]

ذ

  • ذهن‌آگاهی تأثیر برنامۀ مداخلۀ مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر میزان رفتارهای کلیشه‌ای کودکان مبتلا به اختلال طیف درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 67-84]

ر

  • رضایت از زندگی روابط ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدف‌های زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]

  • رفتارهای کلیشه‌ای تأثیر برنامۀ مداخلۀ مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر میزان رفتارهای کلیشه‌ای کودکان مبتلا به اختلال طیف درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 67-84]

  • روابط نوجوان-والدین نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیک‌های حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]

س

  • سبک دلبستگی نقش واسطه ای سبک دلبستگی ناایمن -دوسوگرا در اثر طرد ادراک شده از سوی مادر بر طرحواره های رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]

ط

  • طرحواره ناسازگار اولیه نقش واسطه ای سبک دلبستگی ناایمن -دوسوگرا در اثر طرد ادراک شده از سوی مادر بر طرحواره های رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]

  • طرد مادرانه‌ی ادراک‌شده نقش واسطه ای سبک دلبستگی ناایمن -دوسوگرا در اثر طرد ادراک شده از سوی مادر بر طرحواره های رهاشدگی و محرومیت هیجانی در زنان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 45-58]

ع

  • عاطفۀ مثبت و منفی روابط ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدف‌های زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]

ک

م

  • مادران مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش ‏بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • مشکلات رفتاری مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش ‏بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • مشکلات هیجانی اثربخشی آموزش روابط والد- فرزند بر میزان مشکلات هیجانی دانش آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 59-76]

ن

  • نوجوانی نقش دشواری در تنظیم هیجان و افکار خودآیند منفی در تاکتیک‌های حل تعارض نوجوان و والدین [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 77-94]

  • نوجوانی تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطه‌ [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 33-48]

  • نوجوانی اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانش‌گری، درک کنترل‌‌پذیری و جایگزین‌های شناختی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 49-66]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی روابط ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدف‌های زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]

ه

  • هیجان ابراز شده مقایسه هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم و عادی و پیش ‏بینی هیجان ابراز شده مادران کودکان مبتلا به طیف اوتیسم بر اساس مشکلات رفتاری، تعامل اجتماعی و شدت اوتیسم [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]

  • هدف‌های زندگی روابط ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و رضایت از زندگی: نقش میانجی هدف‌های زندگی و عاطفۀ مثبت و منفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 85-102]