ا

  • ابعاد خوش‌بینی بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوش‌بینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]

  • اضطراب امتحان میزان اثر بخشی روش‌های ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]

  • ایمن سازی در مقابل استرس میزان اثر بخشی روش‌های ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]

پ

  • پایایی بررسی شاخص‌های روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]

  • پرخاشگری رابطه سبک‌های فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]

ح

  • حساسیت بررسی شاخص‌های روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]

  • حساسیت زدایی منظم میزان اثر بخشی روش‌های ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]

خ

  • خودکارآمدی میزان اثر بخشی روش‌های ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]

  • خودکارآمدی عمومی تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]

  • خوش‌بینی بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوش‌بینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]

د

  • دانش آموزان با آسیب شنوایی تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]

  • دانش آموزان دختر اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • دوره متوسطه اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

ر

  • روایی بررسی شاخص‌های روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]

  • روان‌سنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درجه‌بندی SNAP-IV (فرم والدین) در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 43-58]

ز

  • زوج درمانی بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوش‌بینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]

  • زوج درمانی اسلام محور بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوش‌بینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]

س

  • سبک استبدادی رابطه سبک‌های فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]

  • سبک دموکراتیک رابطه سبک‌های فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]

  • سبک سهل‌گیرانه رابطه سبک‌های فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]

  • سبک‌های فرزندپروی رابطه سبک‌های فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]

ع

  • عقاید ناکارامد اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • عملکرد تحصیلی میزان اثر بخشی روش‌های ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]

م

  • مشاوره گروهی به روش عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • مقیاس تشخیصی اوتیسم گارز بررسی شاخص‌های روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]

  • مقیاس درجه‌بندی SNAP بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درجه‌بندی SNAP-IV (فرم والدین) در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 43-58]

  • مقیاس درجه‌بندی SNAP-IV (والدین ) بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درجه‌بندی SNAP-IV (فرم والدین) در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 43-58]

و

  • ویژگی بررسی شاخص‌های روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]

ه

  • هوش‌های چندگانه تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]