ا
-
ابعاد خوشبینی
بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]
-
اضطراب امتحان
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
-
ایمن سازی در مقابل استرس
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
ح
-
حساسیت
بررسی شاخصهای روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]
-
حساسیت زدایی منظم
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
خ
-
خودکارآمدی
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
-
خودکارآمدی عمومی
تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]
-
خوشبینی
بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]
د
-
دانش آموزان با آسیب شنوایی
تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]
-
دانش آموزان دختر
اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]
-
دوره متوسطه
اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]
ز
-
زوج درمانی
بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]
-
زوج درمانی اسلام محور
بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]
س
-
سبک استبدادی
رابطه سبکهای فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
-
سبک دموکراتیک
رابطه سبکهای فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
-
سبک سهلگیرانه
رابطه سبکهای فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
-
سبکهای فرزندپروی
رابطه سبکهای فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
ع
-
عقاید ناکارامد
اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]
-
عملکرد تحصیلی
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
م
-
مشاوره گروهی به روش عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری
اثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]
-
مقیاس تشخیصی اوتیسم گارز
بررسی شاخصهای روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]
-
مقیاس درجهبندی SNAP
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درجهبندی SNAP-IV (فرم والدین) در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 43-58]
-
مقیاس درجهبندی SNAP-IV (والدین )
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درجهبندی SNAP-IV (فرم والدین) در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 43-58]
و
-
ویژگی
بررسی شاخصهای روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]
ه
-
هوشهای چندگانه
تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]