آ ا
ب پ
ت ث ج چ حخد
ذ رز
ژ س
ش ص ض ط ظ ع
غ ف ق ک گ ل م
ن وه
ی همه
ا
ابعاد خوشبینی
بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]
اضطراب امتحان
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
ایمن سازی در مقابل استرس
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
پ
پایایی
بررسی شاخصهای روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]
پرخاشگری
رابطه سبکهای فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-8]
ح
حساسیت
بررسی شاخصهای روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 87-104]
حساسیت زدایی منظم
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
خ
خودکارآمدی
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]
خودکارآمدی عمومی
تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]
خوشبینی
بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 9-22]
د
دانش آموزان با آسیب شنوایی
تأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 73-86]
عملکرد تحصیلی
میزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 59-72]