آ
-
آزمون روانی
ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
-
آسیبپذیری در برابر استرس
پیشبینی آسیبپذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تابآوری، راهبردهای مقابلهای و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]
-
آموزش شناختی ارتقای امید
اثربخشی آموزش شناختی ارتقا بر میزان قربانیشدن عاطفی دانشآموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
آموزش والدین
تأثیرگذاری آموزش مادران در زمینۀ مشکلات غذاخوردن کودک بر مشکلات خوردن و تنیدگی مادر - کودک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 15-26]
ا
-
ارزشهای شخصی - خانوادگی
پیشبینی قضاوت اخلاقی در دانشآموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزشهای شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]
-
اسنادهای ارتباطی زناشویی
تأثیر مشاوره بر مبنای رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر بهبود اسنادهای ارتباطی زنان مراجعهکننده به فرهنگسراهای شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-64]
-
اعتباریابی
ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
-
الگوی ششعاملی شخصیتی HEXACO
تفاوتهای جنسیتی در سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی در پیشبینی سبکهای عشقورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]
-
انحراف شخصیتی
نقش تجربۀ رویدادهای آسیبزای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]
ب
-
بازداری شناختی
ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
ت
-
تابآوری
پیشبینی آسیبپذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تابآوری، راهبردهای مقابلهای و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]
-
تحلیل محتوا (آنتروپی شانون)
تحلیل محتوای کتابهای «بخوانیم و بنویسیم» پایۀ سوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارکردهای اجرایی: روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 51-62]
-
تعاملات اجتماعی
بهبود تعاملات اجتماعی سه پسر آسپرگر متعاقب تمرین فنون کاتا، پژوهش مورد منفرد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 33-50]
-
تفاوتهای جنسیتی
تفاوتهای جنسیتی در سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی در پیشبینی سبکهای عشقورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]
-
تنیدگی مادر- کودک
تأثیرگذاری آموزش مادران در زمینۀ مشکلات غذاخوردن کودک بر مشکلات خوردن و تنیدگی مادر - کودک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 15-26]
ج
-
جهتگیری مذهبی
ارتباط سبکهای هویت و جهتگیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]
ح
-
حمایت اجتماعی
پیشبینی آسیبپذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تابآوری، راهبردهای مقابلهای و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]
خ
-
خطر مصرف مواد
نقش تجربۀ رویدادهای آسیبزای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]
-
خودپنداره
پیشبینی قضاوت اخلاقی در دانشآموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزشهای شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]
-
خودمتمایزسازی
پیشبینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 43-52]
د
-
دانش آموزان ابتدایی
ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
-
دانشآموزان دختر دوره متوسطه
اثربخشی آموزش شناختی ارتقا بر میزان قربانیشدن عاطفی دانشآموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
دانشآموزان مدارس تیزهوش
پیشبینی قضاوت اخلاقی در دانشآموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزشهای شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]
-
دانشآموزان مدارس عادی
پیشبینی قضاوت اخلاقی در دانشآموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزشهای شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]
-
دانشجویان
نقش تجربۀ رویدادهای آسیبزای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]
-
دانشجویان
تفاوتهای جنسیتی در سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی در پیشبینی سبکهای عشقورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]
-
دانشجویان
پیشبینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 43-52]
-
دین
ارتباط سبکهای هویت و جهتگیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
پیشبینی آسیبپذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تابآوری، راهبردهای مقابلهای و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]
-
رویداد آسیبزا
نقش تجربۀ رویدادهای آسیبزای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]
-
رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT)
تأثیر مشاوره بر مبنای رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر بهبود اسنادهای ارتباطی زنان مراجعهکننده به فرهنگسراهای شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-64]
ز
-
زنان
تأثیر مشاوره بر مبنای رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر بهبود اسنادهای ارتباطی زنان مراجعهکننده به فرهنگسراهای شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-64]
س
-
سبکهای دلبستگی
تفاوتهای جنسیتی در سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی در پیشبینی سبکهای عشقورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]
-
سبکهای عشقورزی
تفاوتهای جنسیتی در سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی در پیشبینی سبکهای عشقورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]
-
سبکهای هویت
ارتباط سبکهای هویت و جهتگیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]
-
سلامت عمومی
ارتباط سبکهای هویت و جهتگیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]
-
سندروم آسپرگر
بهبود تعاملات اجتماعی سه پسر آسپرگر متعاقب تمرین فنون کاتا، پژوهش مورد منفرد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 33-50]
ق
-
قربانیشدن عاطفی
اثربخشی آموزش شناختی ارتقا بر میزان قربانیشدن عاطفی دانشآموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
قضاوت اخلاقی
پیشبینی قضاوت اخلاقی در دانشآموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزشهای شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]
-
قلدری
اثربخشی آموزش شناختی ارتقا بر میزان قربانیشدن عاطفی دانشآموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
ک
-
کارکردهای اجرایی
تحلیل محتوای کتابهای «بخوانیم و بنویسیم» پایۀ سوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارکردهای اجرایی: روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 51-62]
-
کتاب بخوانیم و بنویسیم پایۀ سوم ابتدایی
تحلیل محتوای کتابهای «بخوانیم و بنویسیم» پایۀ سوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارکردهای اجرایی: روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 51-62]
-
کنترل تکانه
ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
گ
-
گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر
پیشبینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 43-52]
م
-
مشکلات تغذیه
تأثیرگذاری آموزش مادران در زمینۀ مشکلات غذاخوردن کودک بر مشکلات خوردن و تنیدگی مادر - کودک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 15-26]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
پیشبینی آسیبپذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تابآوری، راهبردهای مقابلهای و ویژگیهای شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]