آ

  • آزمون روانی ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]

  • آسیب‌پذیری در برابر استرس پیش‌بینی آسیب‌پذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]

  • آموزش شناختی ارتقای امید اثربخشی آموزش‌ شناختی ارتقا بر میزان قربانی‌شدن عاطفی دانش‌آموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]

  • آموزش والدین تأثیرگذاری آموزش مادران در زمینۀ مشکلات غذاخوردن کودک بر مشکلات خوردن و تنیدگی مادر - کودک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 15-26]

ا

  • ارزش‌های شخصی - خانوادگی پیش‌بینی قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزش‌های شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]

  • اسنادهای ارتباطی زناشویی تأثیر مشاوره بر مبنای رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر بهبود اسنادهای ارتباطی زنان مراجعه‌کننده به فرهنگسراهای شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-64]

  • اعتباریابی ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]

  • الگوی شش‌عاملی شخصیتی HEXACO تفاوت‌های جنسیتی در سبک‌های دلبستگی و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی سبک‌های عشق‌ورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]

  • انحراف شخصیتی نقش تجربۀ رویدادهای آسیب‌زای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]

ب

  • بازداری شناختی ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]

ت

  • تاب‌آوری پیش‌بینی آسیب‌پذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]

  • تحلیل محتوا (آنتروپی شانون) تحلیل محتوای کتاب‌های «بخوانیم و بنویسیم» پایۀ سوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های کارکردهای اجرایی: روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 51-62]

  • تعاملات اجتماعی بهبود تعاملات اجتماعی سه پسر آسپرگر متعاقب تمرین فنون کاتا، پژوهش مورد منفرد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 33-50]

  • تفاوت‌های جنسیتی تفاوت‌های جنسیتی در سبک‌های دلبستگی و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی سبک‌های عشق‌ورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]

  • تنیدگی مادر- کودک تأثیرگذاری آموزش مادران در زمینۀ مشکلات غذاخوردن کودک بر مشکلات خوردن و تنیدگی مادر - کودک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 15-26]

ج

  • جهت‌گیری مذهبی ارتباط سبک‌های هویت و جهت‌گیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]

ح

  • حمایت اجتماعی پیش‌بینی آسیب‌پذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]

خ

  • خطر مصرف مواد نقش تجربۀ رویدادهای آسیب‌زای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]

  • خودپنداره پیش‌بینی قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزش‌های شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]

  • خودمتمایزسازی پیش‌بینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 43-52]

د

  • دانش آموزان ابتدایی ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]

  • دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اثربخشی آموزش‌ شناختی ارتقا بر میزان قربانی‌شدن عاطفی دانش‌آموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]

  • دانش‌آموزان ‌مدارس تیزهوش پیش‌بینی قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزش‌های شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]

  • دانش‌‌آموزان مدارس عادی پیش‌بینی قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزش‌های شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]

  • دانشجویان نقش تجربۀ رویدادهای آسیب‌زای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]

  • دانشجویان تفاوت‌های جنسیتی در سبک‌های دلبستگی و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی سبک‌های عشق‌ورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]

  • دانشجویان پیش‌بینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 43-52]

  • دین ارتباط سبک‌های هویت و جهت‌گیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای پیش‌بینی آسیب‌پذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]

  • رویداد آسیب‌زا نقش تجربۀ رویدادهای آسیب‌زای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-16]

  • رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) تأثیر مشاوره بر مبنای رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر بهبود اسنادهای ارتباطی زنان مراجعه‌کننده به فرهنگسراهای شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-64]

ز

  • زنان تأثیر مشاوره بر مبنای رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهّد (ACT) بر بهبود اسنادهای ارتباطی زنان مراجعه‌کننده به فرهنگسراهای شهر اصفهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 53-64]

س

  • سبک‌های دلبستگی تفاوت‌های جنسیتی در سبک‌های دلبستگی و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی سبک‌های عشق‌ورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]

  • سبک‌های عشق‌ورزی تفاوت‌های جنسیتی در سبک‌های دلبستگی و ویژگی‌های شخصیتی در پیش‌بینی سبک‌های عشق‌ورزی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 17-32]

  • سبک‌های هویت ارتباط سبک‌های هویت و جهت‌گیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]

  • سلامت عمومی ارتباط سبک‌های هویت و جهت‌گیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 77-90]

  • سندروم آسپرگر بهبود تعاملات اجتماعی سه پسر آسپرگر متعاقب تمرین فنون کاتا، پژوهش مورد منفرد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 33-50]

ف

  • فراشناخت پیش‌بینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 43-52]

  • فنون کاتا بهبود تعاملات اجتماعی سه پسر آسپرگر متعاقب تمرین فنون کاتا، پژوهش مورد منفرد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 33-50]

ق

  • قربانی‌شدن عاطفی اثربخشی آموزش‌ شناختی ارتقا بر میزان قربانی‌شدن عاطفی دانش‌آموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]

  • قضاوت اخلاقی پیش‌بینی قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان دختر مدارس ابتدایی عادی و تیزهوش بر اساس ارزش‌های شخصی - خانوادگی و خودپنداره [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-80]

  • قلدری اثربخشی آموزش‌ شناختی ارتقا بر میزان قربانی‌شدن عاطفی دانش‌آموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]

ک

  • کارکردهای اجرایی تحلیل محتوای کتاب‌های «بخوانیم و بنویسیم» پایۀ سوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های کارکردهای اجرایی: روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 51-62]

  • کتاب بخوانیم و بنویسیم پایۀ سوم ابتدایی تحلیل محتوای کتاب‌های «بخوانیم و بنویسیم» پایۀ سوم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های کارکردهای اجرایی: روش آنتروپی شانون [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 51-62]

  • کنترل تکانه ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]

گ

  • گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر پیش‌بینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 43-52]

م

  • مشکلات تغذیه تأثیرگذاری آموزش مادران در زمینۀ مشکلات غذاخوردن کودک بر مشکلات خوردن و تنیدگی مادر - کودک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 15-26]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی پیش‌بینی آسیب‌پذیری در برابر استرس بر اساس حمایت اجتماعی، تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای و ویژگی‌های شخصیتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 27-42]