آ

  • آموزش توجه اثر بخشی آموزش‌ کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]

  • آموزش شناختی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بومی‌شده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

  • آموزش کنترل تکانه اثر بخشی آموزش‌ کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]

  • آموزش مهارت‌های زندگی تأثیر آموزش‌ مهارت‌های زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوه‌های مقابله‌ای با استرس در نوجوانان خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 21-36]

ا

  • ابعاد دلبستگی بزرگسالان ابعاد دلبستگی بزرگسالان به عنوان پیش‌بینی‌کننده سبک‌های حلّ تعارض زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]

  • اثر گالاتیا ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]

  • احساس غربت پیش‌بینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبک‌های دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]

  • اختلالات اتیستیک تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله تصویر" (پکس) بر مهارت‌‌های اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-146]

  • اختلال بدکارکردی جنسی پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسم‌های دفاعی در پیش‌بینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]

  • اختلال بیش‌فعالی و کم‌توجهی اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر میزان علائم نقص توجه و بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 95-106]

  • اختلال وابسته به مواد مقایسه هیجان ابراز شده و سبک‌های مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]

  • اختلال وسواس فکری و عملی مقایسه هیجان ابراز شده و سبک‌های مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]

  • اضطراب اجتماعی تأثیر آموزش‌ مهارت‌های زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوه‌های مقابله‌ای با استرس در نوجوانان خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 21-36]

  • الگوی ارتباطی زوجین اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر میزان علائم نقص توجه و بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 95-106]

  • امیدواری پیش‌بینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبک‌های دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]

  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نقش خستگی شناختی بر کمال‌گرایی، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]

ب

  • باورهای معلمان درباره قلدری تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجی‌گرایانه باورها و نگرش‌های معلمان درباره قلدری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]

  • باورها و مفروضات ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهن‌آگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]

  • پرخاشگری تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]

  • پردازش هیجانی اثر بخشی آموزش‌ کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]

  • پرسشنامه ذهن‌آگاهی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهن‌آگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]

  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره‌های الکترونیکی براساس مهارت‌های فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]

  • پنج عامل بزرگ شخصیت پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسم‌های دفاعی در پیش‌بینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]

  • پیوست و چکیده پیوست و چکیده [دوره 5، شماره 1، 1394]

ت

  • تجارب تحصیلی تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]

  • تصورات ذهنی ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]

  • تعهد دینی تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]

  • تکانشوری اثر بخشی آموزش‌ کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]

  • توانایی و مشکلات مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-142]

ح

  • حالت‌های فراشناختی مطالعۀ اثرهای حالت‌های فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظم‌دهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]

  • حواس‌پرتی اثر بخشی آموزش‌ کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]

خ

  • خستگی شناختی نقش خستگی شناختی بر کمال‌گرایی، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]

  • خودکارآمدی تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجی‌گرایانه باورها و نگرش‌های معلمان درباره قلدری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]

  • خود ـ کارآمدی ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]

  • خود ـ گویی ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانون‌مدار کلاس درس بر میزان عزت‌نفس دانش‌آموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

  • دانش‌آموزان اثر بخشی آموزش‌ کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]

  • دانش‌آموزان سنین 9-4 سال اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر میزان علائم نقص توجه و بیش‌فعالی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 95-106]

  • دانشجویان تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]

  • دانشجویان پیش‌بینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبک‌های دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]

  • دانشجویان مجازی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره‌های الکترونیکی براساس مهارت‌های فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]

  • دلبستگی دینی تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]

ذ

  • ذهن‌آگاهی بومی‌شده مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بومی‌شده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

ر

  • راهبردهای پردازش مطالعۀ اثرهای حالت‌های فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظم‌دهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]

  • راهبردهای مدیریت قلدری تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجی‌گرایانه باورها و نگرش‌های معلمان درباره قلدری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]

  • راهبردهای مقابله با استرس نقش خستگی شناختی بر کمال‌گرایی، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]

  • راهبردهای نظم‌دهی مطالعۀ اثرهای حالت‌های فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظم‌دهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]

  • رشد فردی و تحصیلی تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]

  • روایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهن‌آگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]

  • روان‌سنجی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهن‌آگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]

س

  • سبک مدیریت دموکراسی قانون‌مدار اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانون‌مدار کلاس درس بر میزان عزت‌نفس دانش‌آموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

  • سبک‌های حلّ تعارض زناشویی و دبیران متأهل ابعاد دلبستگی بزرگسالان به عنوان پیش‌بینی‌کننده سبک‌های حلّ تعارض زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]

  • سبک‌های دلبستگی پیش‌بینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبک‌های دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]

  • سبک‌های مقابله با استرس مقایسه هیجان ابراز شده و سبک‌های مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]

  • سیستم ارتباطی مبادله تصویر(پکس) تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله تصویر" (پکس) بر مهارت‌‌های اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-146]

  • سلامت روانی تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]

ش

  • شرکت‌های خدمات‌رسان مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بومی‌شده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

  • شیوه‌های مقابله‌ای با استرس تأثیر آموزش‌ مهارت‌های زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوه‌های مقابله‌ای با استرس در نوجوانان خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 21-36]

ص

  • صمیمیت زناشویی بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی با صمیمیت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 143-152]

ع

  • عزت‌نفس اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانون‌مدار کلاس درس بر میزان عزت‌نفس دانش‌آموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

  • عملکرد تحصیلی مطالعۀ اثرهای حالت‌های فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظم‌دهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]

  • عواطف شغلی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بومی‌شده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

ف

  • فراشناخت پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره‌های الکترونیکی براساس مهارت‌های فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]

  • فرزندان شاهد و ایثارگر مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-142]

  • فرهنگ ایرانی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بومی‌شده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

ق

  • قلدری تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجی‌گرایانه باورها و نگرش‌های معلمان درباره قلدری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]

ک

  • کیفیت زندگی پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسم‌های دفاعی در پیش‌بینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]

  • کلاس درس اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانون‌مدار کلاس درس بر میزان عزت‌نفس دانش‌آموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]

  • کمال‌گرایی نقش خستگی شناختی بر کمال‌گرایی، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]

م

  • مداخله متمرکز بر تروما مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-142]

  • مدل معادله ساختاری بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی با صمیمیت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 143-152]

  • مکانیسم‌های دفاعی پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسم‌های دفاعی در پیش‌بینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]

  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله تصویر" (پکس) بر مهارت‌‌های اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-146]

  • مهارت‌های ارتباطی بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی با صمیمیت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 143-152]

ن

  • نگرش‌های ناکارآمد مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بومی‌شده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]

  • نوجوانان تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]

ه

  • هیجان ابراز شده مقایسه هیجان ابراز شده و سبک‌های مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]

  • همدلی تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]

  • هوش هیجانی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره‌های الکترونیکی براساس مهارت‌های فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]