آ
-
آموزش توجه
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
-
آموزش شناختی
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بومیشده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرشهای ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
آموزش کنترل تکانه
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
-
آموزش مهارتهای زندگی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوههای مقابلهای با استرس در نوجوانان خانوادههای تحت پوشش سازمان بهزیستی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 21-36]
ا
-
ابعاد دلبستگی بزرگسالان
ابعاد دلبستگی بزرگسالان به عنوان پیشبینیکننده سبکهای حلّ تعارض زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
-
اثر گالاتیا
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]
-
احساس غربت
پیشبینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبکهای دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]
-
اختلالات اتیستیک
تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله تصویر" (پکس) بر مهارتهای اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-146]
-
اختلال بدکارکردی جنسی
پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسمهای دفاعی در پیشبینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
-
اختلال بیشفعالی و کمتوجهی
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر میزان علائم نقص توجه و بیشفعالی دانشآموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 95-106]
-
اختلال وابسته به مواد
مقایسه هیجان ابراز شده و سبکهای مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]
-
اختلال وسواس فکری و عملی
مقایسه هیجان ابراز شده و سبکهای مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]
-
اضطراب اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوههای مقابلهای با استرس در نوجوانان خانوادههای تحت پوشش سازمان بهزیستی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 21-36]
-
الگوی ارتباطی زوجین
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر میزان علائم نقص توجه و بیشفعالی دانشآموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 95-106]
-
امیدواری
پیشبینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبکهای دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]
-
انعطافپذیری روانشناختی
نقش خستگی شناختی بر کمالگرایی، انعطافپذیری روانشناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]
ب
-
باورهای معلمان درباره قلدری
تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجیگرایانه باورها و نگرشهای معلمان درباره قلدری دانشآموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]
-
باورها و مفروضات
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهنآگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
-
پرخاشگری
تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]
-
پردازش هیجانی
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
-
پرسشنامه ذهنآگاهی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهنآگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
-
پیشرفت تحصیلی
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]
-
پنج عامل بزرگ شخصیت
پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسمهای دفاعی در پیشبینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
-
پیوست و چکیده
پیوست و چکیده [دوره 5، شماره 1، 1394]
ت
-
تجارب تحصیلی
تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]
-
تصورات ذهنی
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]
-
تعهد دینی
تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]
-
تکانشوری
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
-
توانایی و مشکلات
مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارتهای اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-142]
ح
-
حالتهای فراشناختی
مطالعۀ اثرهای حالتهای فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظمدهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]
-
حواسپرتی
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
خ
-
خستگی شناختی
نقش خستگی شناختی بر کمالگرایی، انعطافپذیری روانشناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]
-
خودکارآمدی
تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجیگرایانه باورها و نگرشهای معلمان درباره قلدری دانشآموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]
-
خود ـ کارآمدی
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]
-
خود ـ گویی
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر راهبردهای الگوی تفکر سازنده بر خود ـ کارآمدی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 81-94]
د
-
دانشآموزان
اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانونمدار کلاس درس بر میزان عزتنفس دانشآموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
-
دانشآموزان
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
-
دانشآموزان سنین 9-4 سال
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر میزان علائم نقص توجه و بیشفعالی دانشآموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 95-106]
-
دانشجویان
تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]
-
دانشجویان
پیشبینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبکهای دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]
-
دانشجویان مجازی
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]
-
دلبستگی دینی
تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]
ذ
-
ذهنآگاهی بومیشده
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بومیشده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرشهای ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
ر
-
راهبردهای پردازش
مطالعۀ اثرهای حالتهای فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظمدهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]
-
راهبردهای مدیریت قلدری
تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجیگرایانه باورها و نگرشهای معلمان درباره قلدری دانشآموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]
-
راهبردهای مقابله با استرس
نقش خستگی شناختی بر کمالگرایی، انعطافپذیری روانشناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]
-
راهبردهای نظمدهی
مطالعۀ اثرهای حالتهای فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظمدهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]
-
رشد فردی و تحصیلی
تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهنآگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهنآگاهی در بین مردم [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-40]
س
-
سبک مدیریت دموکراسی قانونمدار
اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانونمدار کلاس درس بر میزان عزتنفس دانشآموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
-
سبکهای حلّ تعارض زناشویی و دبیران متأهل
ابعاد دلبستگی بزرگسالان به عنوان پیشبینیکننده سبکهای حلّ تعارض زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 57-72]
-
سبکهای دلبستگی
پیشبینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبکهای دلبستگی و امیدواری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-86]
-
سبکهای مقابله با استرس
مقایسه هیجان ابراز شده و سبکهای مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]
-
سیستم ارتباطی مبادله تصویر(پکس)
تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله تصویر" (پکس) بر مهارتهای اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-146]
-
سلامت روانی
تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 41-56]
ش
-
شرکتهای خدماترسان
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بومیشده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرشهای ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
شیوههای مقابلهای با استرس
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوههای مقابلهای با استرس در نوجوانان خانوادههای تحت پوشش سازمان بهزیستی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 21-36]
ص
-
صمیمیت زناشویی
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی با صمیمیت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 143-152]
ع
-
عزتنفس
اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانونمدار کلاس درس بر میزان عزتنفس دانشآموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
-
عملکرد تحصیلی
مطالعۀ اثرهای حالتهای فراشناختی، راهبردهای پردازش و نظمدهی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 51-66]
-
عواطف شغلی
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بومیشده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرشهای ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
ف
-
فراشناخت
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]
-
فرزندان شاهد و ایثارگر
مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارتهای اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-142]
-
فرهنگ ایرانی
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بومیشده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرشهای ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
ق
-
قلدری
تبیین راهبردهای مدیریت قلدری بر اساس خودکارآمدی معلمان: نقش میانجیگرایانه باورها و نگرشهای معلمان درباره قلدری دانشآموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 107-120]
ک
-
کیفیت زندگی
پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسمهای دفاعی در پیشبینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
-
کلاس درس
اثربخشی سبک مدیریت دموکراسی قانونمدار کلاس درس بر میزان عزتنفس دانشآموزان پسر [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-132]
-
کمالگرایی
نقش خستگی شناختی بر کمالگرایی، انعطافپذیری روانشناختی و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 111-126]
م
-
مداخله متمرکز بر تروما
مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارتهای اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-142]
-
مدل معادله ساختاری
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی با صمیمیت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 143-152]
-
مکانیسمهای دفاعی
پنج عامل بزرگ شخصیت و مکانیسمهای دفاعی در پیشبینی کیفیت زندگی زنان دارای اختلال بدکارکردی جنسی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 37-50]
-
مهارتهای اجتماعی
تأثیر آموزش "سیستم ارتباطی مبادله تصویر" (پکس) بر مهارتهای اجتماعی کودکان پسر با اختلالات اتیستیک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 133-146]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی با صمیمیت زناشویی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 143-152]
ن
-
نگرشهای ناکارآمد
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بومیشده و آموزش شناختی ـ رفتاری بر نگرشهای ناکارآمد و عواطف شغلی کارکنان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-20]
-
نوجوانان
تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]
ه
-
هیجان ابراز شده
مقایسه هیجان ابراز شده و سبکهای مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 87-100]
-
همدلی
تأثیر تعهد دینی، دلبستگی دینی و همدلی بر پرخاشگری در بین دانشآموزان مقطع دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 67-80]
-
هوش هیجانی
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دورههای الکترونیکی براساس مهارتهای فراشناختی و هوش هیجانی آنان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 101-110]