آ

  • آمادگی ساختاری رابطه بین حمایت سازمانی و آمادگی استقرار نظام پیشنهادها در بین کارکنان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 13-24]

  • آمادگی فردی رابطه بین حمایت سازمانی و آمادگی استقرار نظام پیشنهادها در بین کارکنان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 13-24]

  • آمادگی فرهنگی رابطه بین حمایت سازمانی و آمادگی استقرار نظام پیشنهادها در بین کارکنان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 13-24]

  • آمادگی مدیران رابطه بین حمایت سازمانی و آمادگی استقرار نظام پیشنهادها در بین کارکنان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 13-24]

  • آموزش چندرسانه‌ای اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش چند رسانه‌ای بر رشد مهارت‌های (عملکرد) اجتماعی دانش‌آموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 131-144]

ا

  • اختلافات زناشویی نظریه پردازی و کشف الگوی فرایند مقابله با اختلالات جنسیِ آسیب‌زای منجر به اختلافات زناشویی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • اختلالات جنسی نظریه پردازی و کشف الگوی فرایند مقابله با اختلالات جنسیِ آسیب‌زای منجر به اختلافات زناشویی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • ارتکاب بی‌نزاکتی در محیط کار رابطه تجربه بی‌نزاکتی در محیط کار و عدالت سازمانی با ارتکاب بی‌نزاکتی در محیط کار: میانجی‌گری نقش عاطفه منفی و تعدیل‌گری روان‌رنجورخویی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 45-58]

  • ارزش‌گذاری نقش عوامل اجتماعی و روان‌شناختی در علاقة دانش‌آموزان به شرکت در المپیادهای علمی با تاکید بر سازة خودکارآمدی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]

  • اضطراب اثربخشی کیفیت زندگی ‌درمانی بر علایم اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]

  • افراد مسن سالم مقایسه نقص توجه انتخابی در اجرای تکلیف دوگانه در افراد مسن سالم و مبتلا به بیماری آلزایمـر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 59-72]

  • افراد مسن مبتلا به آلزایمر مقایسه نقص توجه انتخابی در اجرای تکلیف دوگانه در افراد مسن سالم و مبتلا به بیماری آلزایمـر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 59-72]

  • افسردگی اثربخشی کیفیت زندگی ‌درمانی بر علایم اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]

  • المپیادهای علمی نقش عوامل اجتماعی و روان‌شناختی در علاقة دانش‌آموزان به شرکت در المپیادهای علمی با تاکید بر سازة خودکارآمدی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]

  • انگیزش پیشرفت اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های تحصیلی بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پسر سال اول دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 31-44]

ب

  • باور به مهارت‌ها روایی و پایایی مقیاس‌های اصلی و تلفیقی سیاهه‌ کروی فردی (فرم فعالیت‌ها؛ بخش باور به مهارت‌ها) در سنجش رغبت‌های شغلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 189-212]

  • بهزیستی روان‌شناختی مقایسه ابعاد بهزیستی روان‌شناختی مادران کودکان ناتوان ذهنی، تیزهوش و عادی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-88]

پ

  • پنج عامل شخصیت نقش پنج عامل بزرگ شخصیت در ذهن آگاهی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 103-114]

ت

  • تجربه بی‌نزاکتی در محیط کار رابطه تجربه بی‌نزاکتی در محیط کار و عدالت سازمانی با ارتکاب بی‌نزاکتی در محیط کار: میانجی‌گری نقش عاطفه منفی و تعدیل‌گری روان‌رنجورخویی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 45-58]

  • تحلیل رفتار متقابل تاثیر آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر شادکامی مردان متأهل مراجعه کننده به مراکز مشاوره و فرهنگسراها [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 25-38]

  • ترک خدمت الگوی ساختاری نقض قرارداد روان‌شناختی، تعهد سازمانی، ‌ترک خدمت، رضایت شغلی و رفتارهای انحرافی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

  • تیزهوش مقایسه ابعاد بهزیستی روان‌شناختی مادران کودکان ناتوان ذهنی، تیزهوش و عادی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-88]

  • تصویر سازمان بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 115-130]

  • تصویر نام تجاری بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 115-130]

  • تعهد سازمانی الگوی ساختاری نقض قرارداد روان‌شناختی، تعهد سازمانی، ‌ترک خدمت، رضایت شغلی و رفتارهای انحرافی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

  • تکلیف دوگانه مقایسه نقص توجه انتخابی در اجرای تکلیف دوگانه در افراد مسن سالم و مبتلا به بیماری آلزایمـر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 59-72]

ج

  • جنسیت تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله اجتماعی کودکان پیش دبستانی دختر و پسر [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 155-166]

  • جنسیت رابطۀ بین سلامت عمومی و سبک‌های اسنادی و مقایسه آن در دانشجویان دختر و پسر سال اول و آخر دانشگاه در رشته‌های مختلف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 145-156]

ح

  • حمایت سازمانی رابطه بین حمایت سازمانی و آمادگی استقرار نظام پیشنهادها در بین کارکنان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 13-24]

  • حمله قلبی مقایسه شاخص‌های روانی افراد مبتلا به سندرم قلب شکسته، حمله قلبی و افراد سالم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 131-140]

خ

  • خصیصه هوش هیجانی پیش‌بینی کیفیت زندگی روانی براساس طرحواره نقص/ شرم با میانجی‌گری خصیصه هوش‌هیجانی و راهبردهای مقابله با استرس با استفاده از مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 103-118]

  • خود تنظیمی تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله اجتماعی کودکان پیش دبستانی دختر و پسر [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 155-166]

  • خودکارآمدی نقش عوامل اجتماعی و روان‌شناختی در علاقة دانش‌آموزان به شرکت در المپیادهای علمی با تاکید بر سازة خودکارآمدی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]

  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های تحصیلی بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پسر سال اول دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 31-44]

د

  • دانش‌آموزان خرم‌آباد روایی و پایایی مقیاس‌های اصلی و تلفیقی سیاهه‌ کروی فردی (فرم فعالیت‌ها؛ بخش باور به مهارت‌ها) در سنجش رغبت‌های شغلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 189-212]

  • دانش‌آموزان دختر ناشنوا اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش چند رسانه‌ای بر رشد مهارت‌های (عملکرد) اجتماعی دانش‌آموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 131-144]

  • دانش‌آموزان مقطع متوسطه اثربخشی کیفیت زندگی ‌درمانی بر علایم اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]

  • دانشجویان پیش‌بینی صفات پنج عاملی شخصیت دانشجویان بر اساس سبک‌های دلبستگی بزرگسالان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 167-180]

  • درد مزمن لگن درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فاجعه‌پنداری و ناتوان‌کنندگی درد در زنان مبتلا به [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 17-30]

  • درمان پذیرش و تعهد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فاجعه‌پنداری و ناتوان‌کنندگی درد در زنان مبتلا به [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 17-30]

  • درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی روش درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان سلامت عمومی معتادان خود درمانجو [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 181-192]

  • درمان وجودی اثر بخشی گروه درمانی وجودی بر بهبود سلامت روان دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 119-130]

ذ

  • ذهن آگاهی نقش پنج عامل بزرگ شخصیت در ذهن آگاهی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 103-114]

ر

  • راهبردهای مقابله با استرس پیش‌بینی کیفیت زندگی روانی براساس طرحواره نقص/ شرم با میانجی‌گری خصیصه هوش‌هیجانی و راهبردهای مقابله با استرس با استفاده از مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 103-118]

  • رشته تحصیلی رابطۀ بین سلامت عمومی و سبک‌های اسنادی و مقایسه آن در دانشجویان دختر و پسر سال اول و آخر دانشگاه در رشته‌های مختلف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 145-156]

  • رشد شناختی تاثیر شن‌بازی درمانی بر رشد شناختی کودکان ناتوان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 141-154]

  • رضایت شغلی الگوی ساختاری نقض قرارداد روان‌شناختی، تعهد سازمانی، ‌ترک خدمت، رضایت شغلی و رفتارهای انحرافی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

  • رضایت مشتریان بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 115-130]

  • رفتارهای انحرافی الگوی ساختاری نقض قرارداد روان‌شناختی، تعهد سازمانی، ‌ترک خدمت، رضایت شغلی و رفتارهای انحرافی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

  • روایی و پایایی روایی و پایایی مقیاس‌های اصلی و تلفیقی سیاهه‌ کروی فردی (فرم فعالیت‌ها؛ بخش باور به مهارت‌ها) در سنجش رغبت‌های شغلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 189-212]

س

  • سبک اسنادی رابطۀ بین سلامت عمومی و سبک‌های اسنادی و مقایسه آن در دانشجویان دختر و پسر سال اول و آخر دانشگاه در رشته‌های مختلف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 145-156]

  • سبک‌های دلبستگی پیش‌بینی صفات پنج عاملی شخصیت دانشجویان بر اساس سبک‌های دلبستگی بزرگسالان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 167-180]

  • سرخوردگی زناشویی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سلامت روانی با سرخوردگی زناشویی در زوجین [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • سرمایه فرهنگی نقش عوامل اجتماعی و روان‌شناختی در علاقة دانش‌آموزان به شرکت در المپیادهای علمی با تاکید بر سازة خودکارآمدی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]

  • سلامت روانی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سلامت روانی با سرخوردگی زناشویی در زوجین [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • سلامت روانی اثر بخشی گروه درمانی وجودی بر بهبود سلامت روان دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 119-130]

  • سلامت عمومی اثربخشی روش درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان سلامت عمومی معتادان خود درمانجو [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 181-192]

  • سلامت عمومی رابطۀ بین سلامت عمومی و سبک‌های اسنادی و مقایسه آن در دانشجویان دختر و پسر سال اول و آخر دانشگاه در رشته‌های مختلف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 145-156]

  • سندرم قلب شکسته مقایسه شاخص‌های روانی افراد مبتلا به سندرم قلب شکسته، حمله قلبی و افراد سالم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 131-140]

ش

  • شادکامی تاثیر آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر شادکامی مردان متأهل مراجعه کننده به مراکز مشاوره و فرهنگسراها [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 25-38]

  • شن بازی درمانی تاثیر شن‌بازی درمانی بر رشد شناختی کودکان ناتوان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 141-154]

ص

  • صفات پنج عامل شخصیت پیش‌بینی صفات پنج عاملی شخصیت دانشجویان بر اساس سبک‌های دلبستگی بزرگسالان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 167-180]

ط

  • طرحواره نقص/ شرم پیش‌بینی کیفیت زندگی روانی براساس طرحواره نقص/ شرم با میانجی‌گری خصیصه هوش‌هیجانی و راهبردهای مقابله با استرس با استفاده از مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 103-118]

ع

  • عاطفه منفی و روان‌رنجورخویی رابطه تجربه بی‌نزاکتی در محیط کار و عدالت سازمانی با ارتکاب بی‌نزاکتی در محیط کار: میانجی‌گری نقش عاطفه منفی و تعدیل‌گری روان‌رنجورخویی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 45-58]

  • عدالت سازمانی رابطه تجربه بی‌نزاکتی در محیط کار و عدالت سازمانی با ارتکاب بی‌نزاکتی در محیط کار: میانجی‌گری نقش عاطفه منفی و تعدیل‌گری روان‌رنجورخویی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 45-58]

  • علاقه نقش عوامل اجتماعی و روان‌شناختی در علاقة دانش‌آموزان به شرکت در المپیادهای علمی با تاکید بر سازة خودکارآمدی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 85-102]

  • عملکرد کلی الگوی ساختاری رابطه فشارزاهای شغلی و نیازهای روانی ـ اجتماعی با عملکرد کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-16]

  • عوامل زمینه‌ای بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سلامت روانی با سرخوردگی زناشویی در زوجین [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

ف

  • فاجعه‌پنداری درد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فاجعه‌پنداری و ناتوان‌کنندگی درد در زنان مبتلا به [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 17-30]

  • فرایند مقابله نظریه پردازی و کشف الگوی فرایند مقابله با اختلالات جنسیِ آسیب‌زای منجر به اختلافات زناشویی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • فرم فعالیت‌های پرسشنامه کروی فردی روایی و پایایی مقیاس‌های اصلی و تلفیقی سیاهه‌ کروی فردی (فرم فعالیت‌ها؛ بخش باور به مهارت‌ها) در سنجش رغبت‌های شغلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 189-212]

  • فشارزاهای شغلی الگوی ساختاری رابطه فشارزاهای شغلی و نیازهای روانی ـ اجتماعی با عملکرد کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-16]

ق

  • قرارداد روان‌شناختی الگوی ساختاری نقض قرارداد روان‌شناختی، تعهد سازمانی، ‌ترک خدمت، رضایت شغلی و رفتارهای انحرافی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 55-70]

ک

  • کیفیت خدمات بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 115-130]

  • کیفیت زندگی درمانی اثربخشی کیفیت زندگی ‌درمانی بر علایم اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 89-102]

  • کیفیت زندگی روانی پیش‌بینی کیفیت زندگی روانی براساس طرحواره نقص/ شرم با میانجی‌گری خصیصه هوش‌هیجانی و راهبردهای مقابله با استرس با استفاده از مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 103-118]

  • کودکان پیش دبستانی تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله اجتماعی کودکان پیش دبستانی دختر و پسر [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 155-166]

  • کودکان ناتوان ذهنی آموزش‌پذیر تاثیر شن‌بازی درمانی بر رشد شناختی کودکان ناتوان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 141-154]

گ

  • گراندد تئوری نظریه پردازی و کشف الگوی فرایند مقابله با اختلالات جنسیِ آسیب‌زای منجر به اختلافات زناشویی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • گروه ‌درمانی اثر بخشی گروه درمانی وجودی بر بهبود سلامت روان دانشجویان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 119-130]

م

  • متن کامل متن کامل [دوره 4، شماره 1، 1393]

  • متن کامل مجله متن کامل مجله [دوره 4، شماره 2، 1393]

  • محیط‌های کار الگوی ساختاری رابطه فشارزاهای شغلی و نیازهای روانی ـ اجتماعی با عملکرد کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-16]

  • مدل معادله ساختاری رابطه بین حمایت سازمانی و آمادگی استقرار نظام پیشنهادها در بین کارکنان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 13-24]

  • مردان متأهل تاثیر آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر شادکامی مردان متأهل مراجعه کننده به مراکز مشاوره و فرهنگسراها [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 25-38]

  • مشاوره گروهی به شیوه عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد همسرگزینی دختران و پسران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 171-188]

  • معتادان خود درمانجو اثربخشی روش درمان‌شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر میزان سلامت عمومی معتادان خود درمانجو [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 181-192]

  • مقیاس دلبستگی دوره نهفتگی پایایی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس دلبستگی دوره نهفتگی" در کودکان 7 تا 11 ساله [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 157-170]

  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش چند رسانه‌ای بر رشد مهارت‌های (عملکرد) اجتماعی دانش‌آموزان دختر ناشنوای پایه دوم راهنمایی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 131-144]

  • مهارت‌های تحصیلی اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های تحصیلی بر خودکارآمدی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پسر سال اول دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 31-44]

ن

  • ناتوان ذهنی مقایسه ابعاد بهزیستی روان‌شناختی مادران کودکان ناتوان ذهنی، تیزهوش و عادی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 73-88]

  • ناتوان‌کنندگی درد درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فاجعه‌پنداری و ناتوان‌کنندگی درد در زنان مبتلا به [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 17-30]

  • نیازهای روانی ـ اجتماعی الگوی ساختاری رابطه فشارزاهای شغلی و نیازهای روانی ـ اجتماعی با عملکرد کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-16]

  • نظام پیشنهادها رابطه بین حمایت سازمانی و آمادگی استقرار نظام پیشنهادها در بین کارکنان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 13-24]

  • نقص توجه انتخابی مقایسه نقص توجه انتخابی در اجرای تکلیف دوگانه در افراد مسن سالم و مبتلا به بیماری آلزایمـر [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 59-72]

  • نگرش‌های همسرگزینی و دختران و پسران شهر بندرعباس اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری بر نگرش‌های ناکارآمد همسرگزینی دختران و پسران [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 171-188]

و

  • واژه‌های کلیدی: حل مسأله اجتماعی تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله اجتماعی کودکان پیش دبستانی دختر و پسر [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 155-166]

  • واژه‌های کلیدی: دانشجویان رابطۀ بین سلامت عمومی و سبک‌های اسنادی و مقایسه آن در دانشجویان دختر و پسر سال اول و آخر دانشگاه در رشته‌های مختلف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 145-156]

  • واژه‌های کلیدی: هنجاریابی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس دلبستگی دوره نهفتگی" در کودکان 7 تا 11 ساله [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 157-170]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس دلبستگی دوره نهفتگی" در کودکان 7 تا 11 ساله [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 157-170]

  • ویژگی‌های شخصیتی مقایسه شاخص‌های روانی افراد مبتلا به سندرم قلب شکسته، حمله قلبی و افراد سالم [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 131-140]

  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سلامت روانی با سرخوردگی زناشویی در زوجین [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • وفاداری مشتریان بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 115-130]