آ

  • آزمون ترسیم یک داستان بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشه‌گیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]

  • آموزش زوجین بررسی تأثیرآموزش به‌شیوه تحلیل رفتار متقابل بر سبک‌های عشق‌‌ورزی زوجین [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 71-84]

ا

  • اجتناب رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]

  • احساس گناه اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازمان‌دهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]

  • استرس رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای کارور، شی‌یر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]

  • استرس زناشویی مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری‌ ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آن‌ها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]

  • افسردگی رابطه سبک‌های مقابله‌ای با افسردگی پسران و دختران نوجوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 17-26]

  • اهداف پیشرفت بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجی‌گرایانه سبک‌های تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]

ب

  • باورهای فراشناختی رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]

  • بیماری کرونر قلبی مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری‌ ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آن‌ها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]

پ

  • پایایی رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای کارور، شی‌یر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]

  • پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای کارور، شی‌یر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]

ت

  • تحلیل رفتار متقابل بررسی تأثیرآموزش به‌شیوه تحلیل رفتار متقابل بر سبک‌های عشق‌‌ورزی زوجین [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 71-84]

  • تحلیل عاملی رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای کارور، شی‌یر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]

  • ترس رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]

  • تصاویر پیچیده آندره‌ری مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازمان‌دهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]

  • تهاجم اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]

  • توانایی سازمان‌دهی مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازمان‌دهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]

  • توهین اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]

ح

  • حافظه دیداری– فضایی مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازمان‌دهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]

  • حالات فراشناختی رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]

  • حمایت خانوادگی مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری‌ ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آن‌ها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]

خ

  • خشم و عصبیت اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]

د

  • دانش‌آموزان تیزهوش بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجی‌گرایانه سبک‌های تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]

  • درآمیختگی فکر اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • درآمیختگی فکر- عمل اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • درمان شناختی اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • درمان شناختی- رفتاری اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • دشواری در تنظیم هیجانی بررسی ارتباط بین سیستم‌های فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]

ر

  • رفتاری اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • روایی بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشه‌گیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]

  • روایی رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای کارور، شی‌یر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابله‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]

  • رویکرد تصادفی برنامه‌ریزی‌شده تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامه‌ریزی‌شده بر قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 33-48]

س

  • سبک تفکر نوع اول بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجی‌گرایانه سبک‌های تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]

  • سبک مقابله رابطه سبک‌های مقابله‌ای با افسردگی پسران و دختران نوجوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 17-26]

  • سبک‌های عشق ورزی بررسی تأثیرآموزش به‌شیوه تحلیل رفتار متقابل بر سبک‌های عشق‌‌ورزی زوجین [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 71-84]

  • سیستم‌های فعال‌ساز و بازداری رفتاری بررسی ارتباط بین سیستم‌های فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]

ط

ع

  • عقب ماندگی ذهنی مقایسه‌ شیوه‌های مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-80]

  • عمل اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • عملکرد تحصیلی بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجی‌گرایانه سبک‌های تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]

ف

  • فراشناخت بررسی ارتباط بین سیستم‌های فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]

  • فرونشانی افکار اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

  • فشار روانی مقایسه‌ شیوه‌های مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-80]

  • فعال‌سازی رفتاری مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری‌ ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آن‌ها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]

  • فلج مغزی مقایسه‌ شیوه‌های مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-80]

ق

  • قابلیت‌های کارآفرینی تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامه‌ریزی‌شده بر قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 33-48]

ک

  • کودکان پرخاشگر بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشه‌گیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]

  • کودکان گوشه‌گیر بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشه‌گیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]

ل

  • لجاجت و کینه‌توزی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]

م

  • متن کامل متن کامل [دوره 3، شماره 2، 1392]

  • مشاوره مسیرشغلی تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامه‌ریزی‌شده بر قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 33-48]

  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]

ن

  • ناراحتی فیژیولوژیک رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]

  • نگرانی بررسی ارتباط بین سیستم‌های فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]

  • نوجوانان رابطه سبک‌های مقابله‌ای با افسردگی پسران و دختران نوجوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 17-26]