آ
-
آزمون ترسیم یک داستان
بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشهگیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
-
آموزش زوجین
بررسی تأثیرآموزش بهشیوه تحلیل رفتار متقابل بر سبکهای عشقورزی زوجین [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 71-84]
ا
-
اجتناب
رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]
-
احساس گناه
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازماندهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
-
استرس
رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای کارور، شییر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]
-
استرس زناشویی
مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آنها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]
-
افسردگی
رابطه سبکهای مقابلهای با افسردگی پسران و دختران نوجوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 17-26]
-
اهداف پیشرفت
بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجیگرایانه سبکهای تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]
ب
-
باورهای فراشناختی
رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]
-
بیماری کرونر قلبی
مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آنها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]
پ
-
پایایی
رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای کارور، شییر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]
-
پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای
رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای کارور، شییر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]
ت
-
تحلیل رفتار متقابل
بررسی تأثیرآموزش بهشیوه تحلیل رفتار متقابل بر سبکهای عشقورزی زوجین [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 71-84]
-
تحلیل عاملی
رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای کارور، شییر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]
-
ترس
رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]
-
تصاویر پیچیده آندرهری
مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازماندهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
-
تهاجم
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]
-
توانایی سازماندهی
مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازماندهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
-
توهین
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]
ح
-
حافظه دیداری– فضایی
مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازماندهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-10]
-
حالات فراشناختی
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی در دانشآموزان دختر و پسر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
-
حمایت خانوادگی
مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آنها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]
خ
-
خشم و عصبیت
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]
د
-
دانشآموزان تیزهوش
بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجیگرایانه سبکهای تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]
-
درآمیختگی فکر
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
درآمیختگی فکر- عمل
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
درمان شناختی
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
درمان شناختی- رفتاری
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
دشواری در تنظیم هیجانی
بررسی ارتباط بین سیستمهای فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]
ر
-
رفتاری
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
روایی
بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشهگیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
-
روایی
رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای کارور، شییر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای) [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 41-54]
-
رویکرد تصادفی برنامهریزیشده
تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامهریزیشده بر قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 33-48]
س
-
سبک تفکر نوع اول
بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجیگرایانه سبکهای تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]
-
سبک مقابله
رابطه سبکهای مقابلهای با افسردگی پسران و دختران نوجوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 17-26]
-
سبکهای عشق ورزی
بررسی تأثیرآموزش بهشیوه تحلیل رفتار متقابل بر سبکهای عشقورزی زوجین [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 71-84]
-
سیستمهای فعالساز و بازداری رفتاری
بررسی ارتباط بین سیستمهای فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]
ط
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی در دانشآموزان دختر و پسر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 11-22]
ع
-
عقب ماندگی ذهنی
مقایسه شیوههای مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-80]
-
عمل
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجیگرایانه سبکهای تفکر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 49-68]
ف
-
فراشناخت
بررسی ارتباط بین سیستمهای فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]
-
فرونشانی افکار
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل، [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]
-
فشار روانی
مقایسه شیوههای مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-80]
-
فعالسازی رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آنها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 27-40]
-
فلج مغزی
مقایسه شیوههای مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-80]
ق
-
قابلیتهای کارآفرینی
تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامهریزیشده بر قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 33-48]
ک
-
کودکان پرخاشگر
بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشهگیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
-
کودکان گوشهگیر
بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشهگیر [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-16]
ل
-
لجاجت و کینهتوزی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]
م
-
متن کامل
متن کامل [دوره 3، شماره 2، 1392]
-
مشاوره مسیرشغلی
تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامهریزیشده بر قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 33-48]
-
مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 81-98]
ن
-
ناراحتی فیژیولوژیک
رابطه باورهای فراشناختی با علایم اضطراب اجتماعی ( اجتناب، ترس و ناراحتی فیزیولوژیک) در جمعیت غیربالینی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 55-70]
-
نگرانی
بررسی ارتباط بین سیستمهای فعال ساز و بازداری رفتار، دشواری در تنظیم هیجانی و فراشناخت با نگرانی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 85-100]
-
نوجوانان
رابطه سبکهای مقابلهای با افسردگی پسران و دختران نوجوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 17-26]