ا
-
ابراز وجود
اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانشآموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
احساس تنهایی
اثربخشی معنا درمانی گروهی بر احساس تنهایی مردان بازنشسته [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
-
استرس شغلی
رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]
-
اضطراب
ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپهای شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]
-
اضطراب مرگ
رابطه بین جهتگیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
-
اعتیاد به اینترنت
ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپهای شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]
-
افسردگی
تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-104]
-
امیدواری
رابطه مؤلفههای سرمایه روانشناختی و مؤلفههای تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]
-
انعطافپذیری و تعهد سازمانی
رابطه مؤلفههای سرمایه روانشناختی و مؤلفههای تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]
ب
-
بازنشستگی
اثربخشی معنا درمانی گروهی بر احساس تنهایی مردان بازنشسته [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
-
برونگرایی- درونگرایی
رابطه بین برونگرایی- درونگرایی و سوگیری توجه به چهرههای هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]
-
پرخاشگری
تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانشآموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
-
پردازش اطلاعات
رابطه بین برونگرایی- درونگرایی و سوگیری توجه به چهرههای هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]
-
پرسشنامه خشم نواکو
ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]
ت
-
تیپهای شخصیتی A وB
ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپهای شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]
-
تقاضاهای شغلی
رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]
-
تکلیف دات-پروب
رابطه بین برونگرایی- درونگرایی و سوگیری توجه به چهرههای هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]
-
توجّه انتخابی
رابطه بین ذهنآگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 31-42]
-
توجّه پایدار
رابطه بین ذهنآگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 31-42]
ج
-
جنسیت
رابطه بین جهتگیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
-
جنسیت
ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپهای شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]
-
جهتگیری مذهبی بیرونی
رابطه بین جهتگیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
-
جهتگیری مذهبی درونی
رابطه بین جهتگیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]
چ
-
چهرههای هیجانی
رابطه بین برونگرایی- درونگرایی و سوگیری توجه به چهرههای هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]
ح
-
حروفچینی
تأثیر حروفچینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]
خ
-
خشم
ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]
-
خواندن
تأثیر حروفچینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]
-
خودکار آمدی
رابطه مؤلفههای سرمایه روانشناختی و مؤلفههای تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]
-
خوشبینی
رابطه مؤلفههای سرمایه روانشناختی و مؤلفههای تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]
د
-
دانشآموزان شنوا
تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانشآموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
-
دانشآموزان ناشنوا
تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانشآموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
ذ
-
ذهنآگاهی
رابطه بین ذهنآگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 31-42]
ر
-
رفتاری
اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانشآموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]
-
روانشناسی عامیانه
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]
-
روش مردمنگاری و مطالعه موردی
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]
-
رویکرد تفسیرگرایی اجتماعی
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]
س
-
سرمایه روانشناختی
رابطه مؤلفههای سرمایه روانشناختی و مؤلفههای تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]
-
سوگیری توجه
رابطه بین برونگرایی- درونگرایی و سوگیری توجه به چهرههای هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]
ش
-
شناختی
اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانشآموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
-
شناختی- رفتاری
اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانشآموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
ط
-
طرد و پذیرش پدر
تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانشآموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
ع
-
عاطفه مثبت
رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]
-
عاطفه منفی
رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-104]
ف
-
فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی
هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]
ک
-
کتاب الکترونیکی
تأثیر حروفچینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]
-
کنترل شغلی
رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]
گ
-
گروه "ب"
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]
-
گروه "ب"
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]
-
گروه "ب"
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]
-
گروه درمانی شناختی
تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-104]
-
گشتالت درمانی
اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانشآموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
م
-
مدل کروی خودکارآمدی مسیر شغلی
هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]
-
مدل هالند
هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]
-
مدل هشت تیپی تریسی
هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]
-
مزاج
تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانشآموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]
-
مطالعه الکترونیکی
تأثیر حروفچینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]
-
معنا درمانی
اثربخشی معنا درمانی گروهی بر احساس تنهایی مردان بازنشسته [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]
و
-
واسازی معنایی
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]