ا

  • ابراز وجود اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

  • احساس تنهایی اثربخشی معنا درمانی گروهی بر احساس تنهایی مردان بازنشسته [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]

  • استرس شغلی رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]

  • اضطراب ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپ‌های شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]

  • اضطراب مرگ رابطه بین جهت‌گیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]

  • اعتیاد به اینترنت ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپ‌های شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]

  • افسردگی تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-104]

  • امیدواری رابطه مؤلفه‌های سرمایه روان‌شناختی و مؤلفه‌های تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]

  • انعطاف‌پذیری و تعهد سازمانی رابطه مؤلفه‌های سرمایه روان‌شناختی و مؤلفه‌های تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]

ب

  • بازنشستگی اثربخشی معنا درمانی گروهی بر احساس تنهایی مردان بازنشسته [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]

  • برون‌گرایی- درون‌گرایی رابطه بین برون‌گرایی- درون‌گرایی و سوگیری توجه به چهره‌های هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]

  • پرخاشگری تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانش‌آموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]

  • پردازش اطلاعات رابطه بین برون‌گرایی- درون‌گرایی و سوگیری توجه به چهره‌های هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]

  • پرسشنامه خشم نواکو ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]

ت

  • تیپ‌های شخصیتی A وB ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپ‌های شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]

  • تقاضاهای شغلی رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]

  • تکلیف دات-پروب رابطه بین برون‌گرایی- درون‌گرایی و سوگیری توجه به چهره‌های هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]

  • توجّه انتخابی رابطه بین ذهن‌آگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 31-42]

  • توجّه پایدار رابطه بین ذهن‌آگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 31-42]

ج

  • جنسیت رابطه بین جهت‌گیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]

  • جنسیت ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپ‌های شخصیتی نوع A و B [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 17-30]

  • جهت‌گیری مذهبی بیرونی رابطه بین جهت‌گیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]

  • جهت‌گیری مذهبی درونی رابطه بین جهت‌گیری مذهبی (درونی، بیرونی) و جنسیت، با اضطراب مرگ در میان دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 55-64]

چ

  • چهره‌های هیجانی رابطه بین برون‌گرایی- درون‌گرایی و سوگیری توجه به چهره‌های هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]

ح

  • حروف‌چینی تأثیر حروف‌چینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]

خ

  • خشم ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]

  • خواندن تأثیر حروف‌چینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]

  • خودکار آمدی رابطه مؤلفه‌های سرمایه روان‌شناختی و مؤلفه‌های تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]

  • خوش‌بینی رابطه مؤلفه‌های سرمایه روان‌شناختی و مؤلفه‌های تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]

د

  • دانش‌آموزان شنوا تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانش‌آموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]

  • دانش‌آموزان ناشنوا تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانش‌آموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطه بین ذهن‌آگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 31-42]

ر

  • رفتاری اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 1-8]

  • روان‌شناسی عامیانه واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکت‌کنندگان در گروه‌های روان‌شناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]

  • روش مردم‌نگاری و مطالعه موردی واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکت‌کنندگان در گروه‌های روان‌شناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]

  • رویکرد تفسیرگرایی اجتماعی واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکت‌کنندگان در گروه‌های روان‌شناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]

س

  • سرمایه روان‌شناختی رابطه مؤلفه‌های سرمایه روان‌شناختی و مؤلفه‌های تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 43-56]

  • سوگیری توجه رابطه بین برون‌گرایی- درون‌گرایی و سوگیری توجه به چهره‌های هیجانی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 9-26]

ش

  • شناختی اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

  • شناختی- رفتاری اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

ط

  • طرد و پذیرش پدر تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانش‌آموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]

ع

  • عاطفه مثبت رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]

  • عاطفه منفی رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]

  • عملکرد تحصیلی تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-104]

ف

  • فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]

ک

  • کتاب الکترونیکی تأثیر حروف‌چینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]

  • کنترل شغلی رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 75-90]

گ

  • گروه "ب" واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکت‌کنندگان در گروه‌های روان‌شناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]

  • گروه "ب" واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکت‌کنندگان در گروه‌های روان‌شناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]

  • گروه "ب" واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکت‌کنندگان در گروه‌های روان‌شناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]

  • گروه درمانی شناختی تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 91-104]

  • گشتالت درمانی اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

م

  • مدل کروی خودکارآمدی مسیر شغلی هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]

  • مدل هالند هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]

  • مدل هشت تیپی تریسی هنجاریابی و تعیین پایایی و روایی فرم کوتاه خودکارآمدی سیاهه کروی فردی در سنجش خودکارآمدی مسیر شغلی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 77-94]

  • مزاج تعیین رابطه بین مزاج و درک پذیرش و طرد پدر با رفتار پرخاشگرانه دو گروه دانش‌آموزان شنوا و ناشنوا در شهر اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 27-42]

  • مطالعه الکترونیکی تأثیر حروف‌چینی بر یادآوری محتوای درسی الکترونیک و سرعت خواندن از روی صفحه نمایشگر [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 65-76]

  • معنا درمانی اثربخشی معنا درمانی گروهی بر احساس تنهایی مردان بازنشسته [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-54]

و

  • واسازی معنایی واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکت‌کنندگان در گروه‌های روان‌شناسی عامیانه: [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 57-74]