دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
تعداد مقالات: 7
رابطه سبکهای فرزند پروری والدین با پرخاشگری نوجوانان شهرستان شبستر
دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1390، صفحه 1-8
چکیده
یکی از عوامل موثر در بروز اختلالهای رفتاری، عامل خانواده، بویژه الگوی رفتاری والدین است.از این رو، محققان نتیجه گرفته اند که بین بدرفتاری والدین واختلال رفتاری فرزندان ارتباط وجود دارد؛ ارتباطی ... بیشتربررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین شهر اصفهان
دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1390، صفحه 9-22
چکیده
هدف این پژوهش، بررسی اثر بخشی زوج درمانی اسلام محور بر خوشبینی زوجین بود. این پزوهش، نیمه تجربی از نوع پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل است.جامعه آماری این تحقیق زوجین مراجعه کننده به مرکز مشاوره ... بیشتراثربخشی درمان عقلانی –عاطفی –رفتاری گروهی بر عقاید ناکارآمد دانش آموزان دختر دوره متوسطه
دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1390، صفحه 23-42
چکیده
هدف این پژوهش، بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با روش « عقلانی- عاطفی- رفتاری» بر کاهش عقاید ناکارآمد دانشآموزان دختر دوره متوسط بوده است. جامعه تحقیق حاضر شامل کلیه دانشآموزان دختر سال سوم ... بیشتربررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس درجهبندی SNAP-IV (فرم والدین) در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان
دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1390، صفحه 43-58
چکیده
مقدمه و اهداف: اختلال نقص توجه /بیش فعالی یکی از شایعترین اختلالات روانپزشکی در کودکان است که هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت عوارض نامطلوبی برای کودک، خانواده و جامعه به همراه دارد. در نتیجه استفاده ... بیشترمیزان اثر بخشی روشهای ایمن سازی روانی و حساسیت زدایی منظم و روش ترکیبی بر اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پسر
دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1390، صفحه 59-72
چکیده
هدف اساسی پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی سه روش حساسیت زدایی منظم، ایمن سازی روانی و ترکیبی از هر دو روش در کاهش اضطراب امتحان، افزایش عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی در دانشجویان پسر مبتلا به اضطراب امتحان ... بیشترتأثیر مداخله مبتنی بر نظریه گاردنر بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی شهر اصفهان
دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1390، صفحه 73-86
چکیده
هدف : پژوهش حاضر بر آن است که تأثیر آموزش مبتنی برنظریه هوش ها ی چندگانه گاردنر را بر خودکارآمدی عمومی دانش آموزان ناشنوای هنرستانی در مراکز آموزش ویژه شهر اصفهان بررسی کند. روش: به منظور این بررسی، ... بیشتربررسی شاخصهای روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان)
دوره 1، شماره 1 ، خرداد 1390، صفحه 87-104