بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ سال‌های شگفت‌انگیز بر خودکارآمدی مادران کودکان ناشنوا
بررسی اثربخشی آموزش برنامۀ سال‌های شگفت‌انگیز بر خودکارآمدی مادران کودکان ناشنوا

فرزانه صفرپور؛ محمد عاشوری

دوره 10، شماره 1 ، خرداد 1399، ، صفحه 21-32

https://doi.org/10.22108/cbs.2021.126699.1479

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان اثربخشی آموزش برنامۀ سال‌های شگفت‌انگیز بر خودکارآمدی مادران کودکان ناشنوا انجام شد. این مطالعه از نوع نیمه‌آزمایشی و با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون و گروه کنترل بود. جامعۀ ...  بیشتر