اثرات زبان انگیزشی رهبر بر اشتیاق کارکنان ازطریق متغیرهای میانجی ادراک از ارتباطات شفاف و متقارن، درک از ارتباط فرد‌ ـ ‌سازمان و شهرت درون‌سازمانی ادراک‌شده‌
اثرات زبان انگیزشی رهبر بر اشتیاق کارکنان ازطریق متغیرهای میانجی ادراک از ارتباطات شفاف و متقارن، درک از ارتباط فرد‌ ـ ‌سازمان و شهرت درون‌سازمانی ادراک‌شده‌

رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ عباس قائدامینی هارونی؛ علی رضا عابدینی

دوره 9، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 47-64

https://doi.org/10.22108/cbs.2021.125015.1447

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تعیین اثرات زبان انگیزشی رهبر ازطریق متغییرهای میانجی ادراک از ارتباطات شفاف، متقارن، درک از ارتباط فرد‌ـ‌سازمان و شهرت درون‌سازمانی ادراک‌شده بر اشتیاق کارکنان است؛ بدین‌منظور، ...  بیشتر